Regulamin CookieLookie & Basic PMU Academy
Proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem i o przemyślaną
decyzję (przed umówieniem się na dokładny termin), ponieważ
odwołanie umówionej wizyty w ostatniej chwili lub nieprzychodzenie
na nią, powoduje blokadę terminu, z którego inny klient z chęcią
by skorzystał, oraz brak zwrotu zadatku. Jest to nasz cenny czas,
który poświęcamy dla Was. Szanujemy naszych klientów i oczekujemy
tego samego.
-
Umawianie na wizyty
- Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty. Spełnimy
chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć
wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał
czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i
obsługujemy tylko zapisane osoby.
-
Po umówionej wizycie, proszę o wpłatę zadatku przelewem lub
osobiście. W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i
nazwisko, rodzaj zabiegu, dzień i godzinę, na który mamy
wyznaczony termin.
-
W sytuacjach nagłych np: choroba, bezzwrotny zadatek zostaje
przełożony na kolejny termin.
-
Wszystkie zapisy w salonie są potwierdzone wiadomością SMS
dzień przed zabiegiem, na którego należy odpowiedzieć i
potwierdzić swoją wizytę. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia
traktujemy ją jako wizytę która się odbędzie.
-
Punktualność i odwoływanie wizyt
-
W salonie obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o
przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do
zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z toalety.
Klienci umówieni są na konkretne godziny, prosimy o
punktualność.
-
W przypadku spóźnienia (powyżej 15 minut) klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym
dniu i ustaleniem nowego terminu.
-
W razie rezygnacji z wizyty należy poinformować nie później
niż 48 h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej
oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin,
pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej
powiadomimy.
-
Wizyty w towarzystwie
-
Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania
zwierząt.
-
Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
-
Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem. W salonie
znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci.
Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez
opieki w salonie.
-
Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub
młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni
opiekunowie.
-
Klientka bądź klient ponosi odpowiedzialność finansową za
świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w salonie.
-
Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe
pozostawione w miejscach bez nadzoru.
-
Formularze, kartoteki i poufność informacji
-
Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
-
Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na
przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę
na wykonanie zabiegu.
-
Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy
ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
-
Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w
kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby
pracujące w Salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i
zapewniają całkowitą dyskrecję.
-
Formami kontaktu z Salonem są: a. numer telefoniczny dostępny na
naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach:
517 105 318
b. adres e-mail:
cookielookiepl@gmail.com
-
Makijaż permanentny
-
Makijaż permanentny zawsze składa się z dwóch zabiegów. Pigmentacji głównej oraz dopigmentowania. Cena
dopigmentowania jest stała - 300 zł. Zabieg uzupełniający wykonywany między 8 a 12 tygodniem od
wykonania głównego zabiegu makijażu permanentnego.
-
Odświeżenie koloru w niższej cenie przysługuje tylko po wykonaniu głównej pigmentacji oraz
dopigmentowania w naszym salonie.
- Odświeżenie koloru w niższej cenie odbywa się do roku od pigmentacji, chyba że osoba wykonująca
zabieg uzna inaczej.
-
W przypadku niestosowania się do zaleceń pozabiegowych przez klienta/klientkę i w efekcie uzyskania
słabszego efektu zapigmentowania, konieczne jest trzecie, dodatkowo płatne dopigmentowanie.
-
Gabinet CookieLookie potwierdza wcześniej umówione wizyty. Niepotwierdzona wizyta lub brak kontaktu 24
godziny przed planowanym zabiegiem skutkuje odwołaniem wizyty, bez możliwości zmiany terminu w ramach
opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
-
Warunkiem umówienia na zabieg makijażu permanentnego jest wpłata zadatku w kwocie 300 zł. Jeśli
zadatek został opłacony przelewem, konieczne jest przesłanie potwierdzenia.
-
W ramach zadatku jest możliwość jednorazowej zmiany terminu. Nie ma możliwości kolejnej zmiany terminu
w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
-
Chcąc przystąpić do zabiegu należy zapoznać się z przeciwwskazaniami, regulaminem oraz informatorem,
które dostępne są na naszej stronie internetowej.
- Jeśli z powodu niezapoznania się z przeciwwskazaniami, regulaminem, informatorem lub zatajenia
informacji klient/klientka nie będzie mogła przystąpić do zabiegu makijażu permanentnego, nie ma
możliwości kolejnej zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
- Jeżeli klient/klientka obawia się zbyt przerysowanego efektu i zdecyduje się na lżejszą,
delikatniejszą pigmentację, po czym stwierdza, że efekt jest zbyt mało widoczny lub zmienia zdanie co
do wcześniej wybranego koloru, konieczne jest trzecie, dodatkowo płatne dopigmentowanie.
- W przypadku chęci poprawienia makijażu permanentnego wykonanego przez inną linergistkę, zabieg
traktowany jest i wyceniany jako zabieg pełny (koszt 100 % ceny zabiegu) lub w przypadku źle
wykonanego zabiegu jako zabieg naprawczy (laser bądź usuwanie preparatem chemicznym).
- Materiały używane do zabiegu są jednorazowe i otwierane w obecności klienta/klientki. Nie
przechowujemy igieł!
-
Szkolenia
Jeśli na jedno szkolenie zgłasza się większa liczba osób, o uczestnictwie w danym szkoleniu
decyduje kolejność opłaconych zadatków.
W przypadku starania się o dofinansowanie należy pamiętać, że jedyną możliwością zapisu na szkolenie
jest wpłata zadatku. Nie ma możliwości zwrotu zadatku jeśli okaże się, że dofinansowanie nie zostanie
przyznane.
- Organizator szkolenia
Szkolenie organizuje Justyna Zadora, prowadząca działalność
gospodarczą pod firmą CookieLookie Justyna
Zadora z siedzibą w Żorach (44-240) przy ul. Skotnica 1, adres e-mail do kontaktu:
cookielookiepl@gmail.com.
- Uczestnik szkolenia
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie ogólnie zdrowe, co oświadczają i potwierdzają
własnoręcznym podpisem pod zawartą umową. Jakiekolwiek przeciwwskazania zdrowotne skutkują
niedopuszczeniem do udziału w szkoleniu. Uczestnikiem szkolenia organizowanego przez Organizatora
szkolenia jest każda osoba, której udział w szkoleniu został zgłoszony na formularzu zgłoszeniowym
Organizatora.
- Miejsce i termin szkolenia
Terminy szkoleń uzgadniane są indywidualnie. Szkolenia są przeprowadzane w godzinach od 9:00 do 20:00.
Potwierdzenie miejsca szkolenia nastąpi najpóźniej na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu bądź odwołania szkolenia z przyczyn od
niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych uczestników (w takim wypadku
Organizator dokonuje zwrotu wpłaconych przez Zamawiających kwot w terminie najpóźniej 7 dni od daty
otrzymania podpisanej przez nabywcę szkolenia faktury korygującej na wskazane przez niego konto
bankowe). Uczestnik szkolenia przyjeżdża do miejsca organizacji szkolenia na własny koszt i własną
odpowiedzialność, a także we własnym zakresie pokrywa koszty swojego pobytu.
- Zgłoszenie udziału - umowa
Zgłoszenia udziału w szkoleniu dokonuje się przesyłając do Organizatora wypełniony i podpisany
formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej (skan) pod wskazany w formularzu adres e-mail.
Zgłoszenie udziału w szkoleniu w sposób przewidziany niniejszymi warunkami uczestnictwa w szkoleniu
stanowi zawarcie umowy z Organizatorem i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie z zastrzeżeniem
warunków przewidzianych poniżej.
- Cena szkolenia i warunki płatności
- Cena szkolenia obejmuje: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, przerwę obiadową,
materiały jednorazowe służące do przeprowadzania zabiegu w trakcie szkolenia, z zastrzeżeniem pkt
X ppkt 2 poniżej.
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać wpłaty zadatku na poczet ceny szkolenia w wysokości
określonej przez Organizatora w ogłoszeniu o szkoleniu w terminie 2 dni roboczych liczonych od
przesłania Organizatorowi formularza zgłoszeniowego. Opłatę uiszcza się na rachunek bankowy
Organizatora wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
- Pozostałą część ceny za szkolenie Zamawiający zobowiązany jest uiścić Organizatorowi najpóźniej
w dniu szkolenia, ale przed jego rozpoczęciem. W przypadku zapłaty przelewem Zamawiający
zobowiązany jest okazać Organizatorowi potwierdzenie dokonania przelewu.
- Rezygnacja z udziału - odstąpienie od umowy oraz zmiana terminu szkolenia.
- Zamawiający może odstąpić od umowy składając w tym celu pod rygorem nieważności oświadczenie na
piśmie lub w formie elektronicznej na adres e-mail Organizatora:
- w terminie do dnia poprzedzającego 100 dzień przed planowanym terminem szkoleniem - w tej
sytuacji Organizator zwraca Zamawiającemu zadatek w pełnej wysokości, jeśli termin szkolenia
nie został uprzednio zmieniony,
- w terminie do dnia poprzedzającego 70 dzień przed planowanym terminem szkolenia – w tej
sytuacji Organizator nie ma obowiązku zwrotu uiszczonego zadatku. Późniejsze odstąpienie od
umowy jest niemożliwe.
- Zmiana terminu szkolenia bez utraty zadatku jest możliwa najpóźniej w terminie do dnia
poprzedzającego 70 dzień przed planowanym terminem szkolenia, pod warunkiem złożenia przez
Zamawiającego pod rygorem nieważności stosownego oświadczenia na piśmie lub w formie
elektronicznej na adres e-mail Organizatora oraz opłaty kolejnego zadatku. Cena szkolenia
pozostaje niezmieniona, zaś reszta ceny szkolenia zostaje pomniejszona o sumę opłaconych zadatków.
Późniejsza zmiana terminu jest niemożliwa.
- W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje
się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz Uczestnika szkolenia o tym fakcie e-mailem lub
telefonicznie oraz zaproponować – do wyboru – nowy termin szkolenia lub zwrot wpłaconego zadatku
za szkolenie w pełnej wysokości.
- Zmiana wykładowcy/trenera
- Organizator ma prawo zmienić wykładowcę/trenera na danym szkoleniu z ważnej przyczyny bez
uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje w takim przypadku odpowiednie
przygotowanie merytoryczne nowego wykładowcy. Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania
zwrotu opłaty za szkolenie przez Zamawiającego.
- Organizator ma prawo ogłosić absencję drugiego szkoleniowca z przyczyn niezależnych lub
zdrowotnych.
- Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art.13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE,
L 1 19/1 z 4 maja 2016 Organizator szkolenia informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Justyna Zadora, prowadząca działalność gospodarczą pod
firmą CookieLookie Justyna Zadora z siedzibą w Żorach (44-240) przy ul. Skotnica 1.
- Dane osobowe zawarte w formularzu zgłoszeniowym przetwarzane są w celu organizacji i
przeprowadzenia szkolenia.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest umowa - formularz zgłoszeniowy (art. 6 ust.
1 lit. b Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych).
- Ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich
przetwarzania.
- Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego gdy uznane
zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom niż wynika to z przepisów prawa. Dostęp do
Pani/Pana danych osobowe w strukturze organizacyjnej Administratora będą miały tylko upoważnione
osoby.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji szkolenia oraz do
upływu okresu przedawnienia roszczeń. Natomiast Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji
księgowej/podatkowej będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
- Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie
uniemożliwi Pani/Panu udział w szkoleniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez
Administratora, w tym profilowaniu.
- Zasady uczestnictwa w szkoleniu
- Uczestnik zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności najpóźniej 7 dni przed planowanym
terminem szkolenia. Brak kontaktu oraz potwierdzenia obecności jest traktowane jako rezygnacja z
przystąpienia do szkolenia bez możliwości zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego
zwrotu.
- Uczestnik zobowiązany jest przybyć punktualnie na szkolenie. Spóźnienie nie powoduje wydłużenia
szkolenia.
- Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za
pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez uprzedniej
zgody Organizatora.
- Materiały szkoleniowe, które Uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby
szkolenia i nie służą do rozpowszechniania ich w celach komercyjnych/ sprzedażowych osobom
trzecim. Materiały chronione są prawem autorskim i zakazuje się ich kopiowania, modyfikowania oraz
ingerowania w ich integralność.
- Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod
wpływem alkoholu oraz środków odurzających, zmieniających stan świadomości bezpośrednio przed
szkoleniem i w trakcie jego trwania.
- Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nie przeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i
prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
- Organizator zapewnia certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający zdobyte kwalifikacje pod
warunkiem pozytywnego ukończenia szkolenia. Ocena pozytywnego zakończenia szkolenia należy do
Organizatora. Uczestnik szkolenia akceptuje fakt, iż Organizator uprawniony jest do odmowy wydania
certyfikatu.
- Organizator zapewnia modeli do zajęć praktycznych. Istnieje możliwość przybycia na szkolenie z
własnym modelem, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej informacji do Organizatora.
- W przypadku gdy Organizator stwierdzi, iż umiejętności Uczestnika szkolenia nie pozwalają mu na
pracę na modelce, Organizator jest uprawniony do nakazania Uczestnikowi odstąpienia od pracy na
modelce.
- Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do zachowania tajemnicy informacji dotyczących Organizatora,
jakie uzyskał w trakcie szkolenia, z wyjątkiem tych, które są ogólnie dostępne. Zastrzeżenie to
nie dotyczy przypadku udostępnienia danych organom kontrolnym, właściwym zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą zostać zniszczone,
zagubione lub skradzione w trakcie szkolenia.
- Zgoda na wykorzystywanie wizerunku
- Uczestnik szkolenia na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z
dnia 4 lutego 1994r. wyraża nieodpłatną, nieodwołaną, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych
zgodę na utrwalenie, rozpowszechnienie oraz wykorzystanie swojego wizerunku na fotografiach lub
nagraniach audiowizualnych.
- Niniejsza zgoda odnosi się do wielokrotnego, nieograniczonego ilościowo, czasowo i terytorialnie
korzystania i rozpowszechniania wizerunku przez Organizatora: w celach promocyjnych,
informacyjnych i reklamowych w działaniach promocyjnych lub reklamowych.
- Niniejsza zgoda obejmuje takie formy wykorzystywania wizerunku jak: udostępnienie na stronie
internetowej Organizatora szkolenia i jego partnerów handlowych, publikację w mediach, prasie i
programach w związku z promocją usług Organizatora. Zgoda dotyczy przetwarzania wizerunku poprzez:
kadrowanie, obróbkę cyfrową, itp.
- Zasady wypowiedzi w mediach na temat Organizatora
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający odpowiadają w pełni za swoje wypowiedzi oraz publikowane
przez siebie treści pod adresem Organizatora oraz o Organizatorze w mediach, w tym w Internecie.
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający zobowiązani są kierować się następującymi zasadami w
zakresie wypowiedzi w mediach, w tym w Internecie pod adresem Organizatora oraz o Organizatorze:
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający zobowiązują się nie ujawniać, nie wykorzystywać
informacji poufnych, wrażliwych, dotyczących Organizatora, np. na temat klientów, pracowników,
partnerów, strategii firmy etc., nadto zobowiązują się rozważyć sytuacje, w których na
opublikowanie informacji powinni uzyskać uprzednią zgodę Organizatora.
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą komunikować swoje opinie na temat Organizatora
przejrzyście oraz będą informować, że publikowane treści są ich prywatnymi opiniami.
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą szanować obowiązujące przepisy prawa, w tym w
szczególności dotyczące ochrony praw autorskich oraz dóbr osobistych.
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą w miarę możliwości informowali Organizatora o tym,
że ktoś rozpowszechnia negatywne informacje o Organizatorze.
- Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający nie będą udostępniać treści udostępnionych im przez
Organizatora, chyba że są one publicznie dostępne.
- Materiały szkoleniowe online
- Udostępnione Uczestnikom materiały szkoleniowe, przesłane drogą mailową są, chronione prawami
autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów przysługują wyłącznie Organizatorowi.
Uczestnik oraz Zamawiający przyjmują do wiadomości, że wszelkie naruszenia praw autorskich
podlegają sankcjom przewidzianym w Kodeksie karnym i ustawie o prawie autorskim i prawach
pokrewnych.
- Za wyjątkiem, gdy stwierdzono inaczej, żaden z zamieszczonych materiałów ani jego część nie może
być: kopiowana, modyfikowana, dystrybuowana, publikowana, utrwalana ani wykorzystywana w żadnej
formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych,
rejestrujących, bez uprzedniego pisemnego zezwolenia Organizatora.
- Uczestnik oraz Zamawiający zobowiązują się nie przekazywać osobom trzecim materiałów
szkoleniowych otrzymanych od Organizatora, w szczególności filmu oraz materiałów tekstowych,
ponadto zobowiązuje się zachować treści materiałów szkoleniowych wyłącznie dla siebie. Naruszenie
powyższego obowiązku uprawnia Organizatora do żądania od Uczestnika zapłaty kary umownej w
wysokości 100 tys. zł za każde stwierdzone naruszenie.
-
Modelki
-
Modelka, która z powodu niezapoznania się z regulaminem, nie
będzie mogła mieć wykonanego zabiegu makijażu permanentnego
ponosi koszt równowartości zabiegu – 300 zł lub 700 zł.
- Zwrot zadatku jest możliwy jedynie w terminie do dnia poprzedzającego 30 dzień przed planowanym
terminem szkoleniem.
-
Modelka, która więcej niż dwa razy odwoła swoją wizytę nie
będzie więcej zapisywana.
-
Decyzję odnośnie kształtu, koloru oraz metody wykonania
konsultowane są z modelką, ale ostateczną decyzję podejmuje
szkoleniowiec.
-
Modelka, która odwoła wizytę najpóźniej 2 godziny przed
planowanym zabiegiem lub nie pojawi się w ogóle, nie będzie
miała możliwości ponownego zapisu.
-
Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy
zachowuje sobie
prawo do odwołania ustalonej wcześniej wizyty bez podania
przyczyny.
-
Spóźnienie się modelki więcej niż 30 minut może skutkować
odwołaniem zabiegu.
-
Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy
nie jest w stanie określić dokładnego czasu trwania zabiegu.
-
Dopigmentowanie należy umawiać po wykonanym zabiegu w możliwych
dostępnych terminach z zachowaniem określonego czasu alokacji
pigmentu w skórze.
-
Makijaż permanentny w charakterze modelki może wymagać więcej
niż jednego do pigmentowania ze względu na nierównomierne
przyjęcie się pigmentu spowodowane pracą osoby uczącej się-
kursantki.
-
Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy
potwierdza wcześniej umówione wizyty. Niepotwierdzona wizyta lub brak
kontaktu maksymalnie 24 godziny przed planowanym zabiegiem
skutkuje odwołaniem wizyty.
-
Efekt końcowy zabiegu można ocenić jedynie po dopigmentowaniu
oraz całkowitym wygojeniu ( ok. 4 tygodnie od zabiegu).
-
Modelka powinna być świadoma tego na czym polega zabieg makijażu
permanentnego.
-
Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy
zastrzega sobie
prawo do zmian w wyżej przestawionym regulaminie w dowolnym
czasie bez podania przyczyny.
-
Mamy prawo odmówić wykonania zabiegu bez zwrotu zadatku jeśli okaże się, że modelka miała wcześniej
wykonany makijaż permanentny, niezależnie od tego ile czasu minęło od pigmentacji oraz jaką metodą
została ona wykonana.
-
Modelka chcąca przystąpić do zabiegu musi zapoznać się z przeciwwskazaniami dostępnymi na naszej
stronie internetowej.
-
Koszty zabiegu:
- zabieg główny wykonywany przez kursantkę: 300 zł,
- zabieg główny wykonywany przez szkoleniowca: 700 zł
-
dopigmentowanie wykonane przez szkoleniowca głównego -300 zł.
- dopigmentowanie wykonane przez zabiegowca - 200 zł.