Regulamin CookieLookie & Basic PMU Academy

Proszę o dokładne zapoznanie się z regulaminem i o przemyślaną decyzję (przed umówieniem się na dokładny termin), ponieważ odwołanie umówionej wizyty w ostatniej chwili lub nieprzychodzenie na nią, powoduje blokadę terminu, z którego inny klient z chęcią by skorzystał, oraz brak zwrotu zadatku. Jest to nasz cenny czas, który poświęcamy dla Was. Szanujemy naszych klientów i oczekujemy tego samego.

  1. Umawianie na wizyty
    • Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
    • Po umówionej wizycie, proszę o wpłatę zadatku przelewem lub osobiście. W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko, rodzaj zabiegu, dzień i godzinę, na który mamy wyznaczony termin.
    • W sytuacjach nagłych np: choroba, bezzwrotny zadatek zostaje przełożony na kolejny termin.
    • Wszystkie zapisy w salonie są potwierdzone wiadomością SMS dzień przed zabiegiem, na którego należy odpowiedzieć i potwierdzić swoją wizytę. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia traktujemy ją jako wizytę która się odbędzie.
  2. Punktualność i odwoływanie wizyt
    • W salonie obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z toalety. Klienci umówieni są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
    • W przypadku spóźnienia (powyżej 15 minut) klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu.
    • W razie rezygnacji z wizyty należy poinformować nie później niż 48 h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
  3. Wizyty w towarzystwie
    • Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
    • Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
    • Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem. W salonie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w salonie.
    • Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
    • Klientka bądź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w salonie.
    • Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.
  4. Formularze, kartoteki i poufność informacji
    • Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
    • Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
    • Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
    • Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
    • Formami kontaktu z Salonem są: a. numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach: 517 105 318 b. adres e-mail: cookielookiepl@gmail.com
  5. Makijaż permanentny
    • Makijaż permanentny zawsze składa się z dwóch zabiegów. Pigmentacji głównej oraz dopigmentowania. Cena dopigmentowania jest stała - 300 zł. Zabieg uzupełniający wykonywany między 8 a 12 tygodniem od wykonania głównego zabiegu makijażu permanentnego.
    • Odświeżenie koloru w niższej cenie przysługuje tylko po wykonaniu głównej pigmentacji oraz dopigmentowania w naszym salonie.
    • Odświeżenie koloru w niższej cenie odbywa się do roku od pigmentacji, chyba że osoba wykonująca zabieg uzna inaczej.
    • W przypadku niestosowania się do zaleceń pozabiegowych przez klienta/klientkę i w efekcie uzyskania słabszego efektu zapigmentowania, konieczne jest trzecie, dodatkowo płatne dopigmentowanie.
    • Gabinet CookieLookie potwierdza wcześniej umówione wizyty. Niepotwierdzona wizyta lub brak kontaktu 24 godziny przed planowanym zabiegiem skutkuje odwołaniem wizyty, bez możliwości zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
    • Warunkiem umówienia na zabieg makijażu permanentnego jest wpłata zadatku w kwocie 300 zł. Jeśli zadatek został opłacony przelewem, konieczne jest przesłanie potwierdzenia.
    • W ramach zadatku jest możliwość jednorazowej zmiany terminu. Nie ma możliwości kolejnej zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
    • Chcąc przystąpić do zabiegu należy zapoznać się z przeciwwskazaniami, regulaminem oraz informatorem, które dostępne są na naszej stronie internetowej.
    • Jeśli z powodu niezapoznania się z przeciwwskazaniami, regulaminem, informatorem lub zatajenia informacji klient/klientka nie będzie mogła przystąpić do zabiegu makijażu permanentnego, nie ma możliwości kolejnej zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
    • Jeżeli klient/klientka obawia się zbyt przerysowanego efektu i zdecyduje się na lżejszą, delikatniejszą pigmentację, po czym stwierdza, że efekt jest zbyt mało widoczny lub zmienia zdanie co do wcześniej wybranego koloru, konieczne jest trzecie, dodatkowo płatne dopigmentowanie.
    • W przypadku chęci poprawienia makijażu permanentnego wykonanego przez inną linergistkę, zabieg traktowany jest i wyceniany jako zabieg pełny (koszt 100 % ceny zabiegu) lub w przypadku źle wykonanego zabiegu jako zabieg naprawczy (laser bądź usuwanie preparatem chemicznym).
    • Materiały używane do zabiegu są jednorazowe i otwierane w obecności klienta/klientki. Nie przechowujemy igieł!
  6. Szkolenia

    Jeśli na jedno szkolenie zgłasza się większa liczba osób, o uczestnictwie w danym szkoleniu decyduje kolejność opłaconych zadatków.

    W przypadku starania się o dofinansowanie należy pamiętać, że jedyną możliwością zapisu na szkolenie jest wpłata zadatku. Nie ma możliwości zwrotu zadatku jeśli okaże się, że dofinansowanie nie zostanie przyznane.

    1. Organizator szkolenia
      Szkolenie organizuje Justyna Zadora, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą CookieLookie Justyna Zadora z siedzibą w Żorach (44-240) przy ul. Skotnica 1, adres e-mail do kontaktu: cookielookiepl@gmail.com.
    2. Uczestnik szkolenia
      W szkoleniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie ogólnie zdrowe, co oświadczają i potwierdzają własnoręcznym podpisem pod zawartą umową. Jakiekolwiek przeciwwskazania zdrowotne skutkują niedopuszczeniem do udziału w szkoleniu. Uczestnikiem szkolenia organizowanego przez Organizatora szkolenia jest każda osoba, której udział w szkoleniu został zgłoszony na formularzu zgłoszeniowym Organizatora.
    3. Miejsce i termin szkolenia
      Terminy szkoleń uzgadniane są indywidualnie. Szkolenia są przeprowadzane w godzinach od 9:00 do 20:00. Potwierdzenie miejsca szkolenia nastąpi najpóźniej na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu bądź odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych uczestników (w takim wypadku Organizator dokonuje zwrotu wpłaconych przez Zamawiających kwot w terminie najpóźniej 7 dni od daty otrzymania podpisanej przez nabywcę szkolenia faktury korygującej na wskazane przez niego konto bankowe). Uczestnik szkolenia przyjeżdża do miejsca organizacji szkolenia na własny koszt i własną odpowiedzialność, a także we własnym zakresie pokrywa koszty swojego pobytu.
    4. Zgłoszenie udziału - umowa
      Zgłoszenia udziału w szkoleniu dokonuje się przesyłając do Organizatora wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy w formie elektronicznej (skan) pod wskazany w formularzu adres e-mail. Zgłoszenie udziału w szkoleniu w sposób przewidziany niniejszymi warunkami uczestnictwa w szkoleniu stanowi zawarcie umowy z Organizatorem i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie z zastrzeżeniem warunków przewidzianych poniżej.
    5. Cena szkolenia i warunki płatności
      1. Cena szkolenia obejmuje: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, przerwę obiadową, materiały jednorazowe służące do przeprowadzania zabiegu w trakcie szkolenia, z zastrzeżeniem pkt X ppkt 2 poniżej.
      2. Zamawiający zobowiązany jest dokonać wpłaty zadatku na poczet ceny szkolenia w wysokości określonej przez Organizatora w ogłoszeniu o szkoleniu w terminie 2 dni roboczych liczonych od przesłania Organizatorowi formularza zgłoszeniowego. Opłatę uiszcza się na rachunek bankowy Organizatora wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
      3. Pozostałą część ceny za szkolenie Zamawiający zobowiązany jest uiścić Organizatorowi najpóźniej w dniu szkolenia, ale przed jego rozpoczęciem. W przypadku zapłaty przelewem Zamawiający zobowiązany jest okazać Organizatorowi potwierdzenie dokonania przelewu.
    6. Rezygnacja z udziału - odstąpienie od umowy oraz zmiana terminu szkolenia.
      1. Zamawiający może odstąpić od umowy składając w tym celu pod rygorem nieważności oświadczenie na piśmie lub w formie elektronicznej na adres e-mail Organizatora:
        1. w terminie do dnia poprzedzającego 100 dzień przed planowanym terminem szkoleniem - w tej sytuacji Organizator zwraca Zamawiającemu zadatek w pełnej wysokości, jeśli termin szkolenia nie został uprzednio zmieniony,
        2. w terminie do dnia poprzedzającego 70 dzień przed planowanym terminem szkolenia – w tej sytuacji Organizator nie ma obowiązku zwrotu uiszczonego zadatku. Późniejsze odstąpienie od umowy jest niemożliwe.
      2. Zmiana terminu szkolenia bez utraty zadatku jest możliwa najpóźniej w terminie do dnia poprzedzającego 70 dzień przed planowanym terminem szkolenia, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pod rygorem nieważności stosownego oświadczenia na piśmie lub w formie elektronicznej na adres e-mail Organizatora oraz opłaty kolejnego zadatku. Cena szkolenia pozostaje niezmieniona, zaś reszta ceny szkolenia zostaje pomniejszona o sumę opłaconych zadatków. Późniejsza zmiana terminu jest niemożliwa.
      3. W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz Uczestnika szkolenia o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie oraz zaproponować – do wyboru – nowy termin szkolenia lub zwrot wpłaconego zadatku za szkolenie w pełnej wysokości.
    7. Zmiana wykładowcy/trenera
      1. Organizator ma prawo zmienić wykładowcę/trenera na danym szkoleniu z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje w takim przypadku odpowiednie przygotowanie merytoryczne nowego wykładowcy. Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za szkolenie przez Zamawiającego.
      2. Organizator ma prawo ogłosić absencję drugiego szkoleniowca z przyczyn niezależnych lub zdrowotnych.
    8. Przetwarzanie danych osobowych

      Zgodnie z art.13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 1 19/1 z 4 maja 2016 Organizator szkolenia informuje, że:

      1. Administratorem danych osobowych jest Justyna Zadora, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą CookieLookie Justyna Zadora z siedzibą w Żorach (44-240) przy ul. Skotnica 1.
      2. Dane osobowe zawarte w formularzu zgłoszeniowym przetwarzane są w celu organizacji i przeprowadzenia szkolenia.
      3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest umowa - formularz zgłoszeniowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
      4. Ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
      5. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego gdy uznane zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
      6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym podmiotom niż wynika to z przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych osobowe w strukturze organizacyjnej Administratora będą miały tylko upoważnione osoby.
      7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
      8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji szkolenia oraz do upływu okresu przedawnienia roszczeń. Natomiast Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji księgowej/podatkowej będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
      9. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie uniemożliwi Pani/Panu udział w szkoleniu.
      10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
    9. Zasady uczestnictwa w szkoleniu
      1. Uczestnik zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Brak kontaktu oraz potwierdzenia obecności jest traktowane jako rezygnacja z przystąpienia do szkolenia bez możliwości zmiany terminu w ramach opłaconego zadatku, ani jego zwrotu.
      2. Uczestnik zobowiązany jest przybyć punktualnie na szkolenie. Spóźnienie nie powoduje wydłużenia szkolenia.
      3. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez uprzedniej zgody Organizatora.
      4. Materiały szkoleniowe, które Uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie służą do rozpowszechniania ich w celach komercyjnych/ sprzedażowych osobom trzecim. Materiały chronione są prawem autorskim i zakazuje się ich kopiowania, modyfikowania oraz ingerowania w ich integralność.
      5. Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem alkoholu oraz środków odurzających, zmieniających stan świadomości bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania.
      6. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nie przeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
      7. Organizator zapewnia certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający zdobyte kwalifikacje pod warunkiem pozytywnego ukończenia szkolenia. Ocena pozytywnego zakończenia szkolenia należy do Organizatora. Uczestnik szkolenia akceptuje fakt, iż Organizator uprawniony jest do odmowy wydania certyfikatu.
      8. Organizator zapewnia modeli do zajęć praktycznych. Istnieje możliwość przybycia na szkolenie z własnym modelem, po wcześniejszym zgłoszeniu takiej informacji do Organizatora.
      9. W przypadku gdy Organizator stwierdzi, iż umiejętności Uczestnika szkolenia nie pozwalają mu na pracę na modelce, Organizator jest uprawniony do nakazania Uczestnikowi odstąpienia od pracy na modelce.
      10. Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do zachowania tajemnicy informacji dotyczących Organizatora, jakie uzyskał w trakcie szkolenia, z wyjątkiem tych, które są ogólnie dostępne. Zastrzeżenie to nie dotyczy przypadku udostępnienia danych organom kontrolnym, właściwym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
      11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników, które mogą zostać zniszczone, zagubione lub skradzione w trakcie szkolenia.
    10. Zgoda na wykorzystywanie wizerunku
      1. Uczestnik szkolenia na podstawie art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. wyraża nieodpłatną, nieodwołaną, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych zgodę na utrwalenie, rozpowszechnienie oraz wykorzystanie swojego wizerunku na fotografiach lub nagraniach audiowizualnych.
      2. Niniejsza zgoda odnosi się do wielokrotnego, nieograniczonego ilościowo, czasowo i terytorialnie korzystania i rozpowszechniania wizerunku przez Organizatora: w celach promocyjnych, informacyjnych i reklamowych w działaniach promocyjnych lub reklamowych.
      3. Niniejsza zgoda obejmuje takie formy wykorzystywania wizerunku jak: udostępnienie na stronie internetowej Organizatora szkolenia i jego partnerów handlowych, publikację w mediach, prasie i programach w związku z promocją usług Organizatora. Zgoda dotyczy przetwarzania wizerunku poprzez: kadrowanie, obróbkę cyfrową, itp.
    11. Zasady wypowiedzi w mediach na temat Organizatora
      1. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający odpowiadają w pełni za swoje wypowiedzi oraz publikowane przez siebie treści pod adresem Organizatora oraz o Organizatorze w mediach, w tym w Internecie.
      2. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający zobowiązani są kierować się następującymi zasadami w zakresie wypowiedzi w mediach, w tym w Internecie pod adresem Organizatora oraz o Organizatorze:
        1. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający zobowiązują się nie ujawniać, nie wykorzystywać informacji poufnych, wrażliwych, dotyczących Organizatora, np. na temat klientów, pracowników, partnerów, strategii firmy etc., nadto zobowiązują się rozważyć sytuacje, w których na opublikowanie informacji powinni uzyskać uprzednią zgodę Organizatora.
        2. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą komunikować swoje opinie na temat Organizatora przejrzyście oraz będą informować, że publikowane treści są ich prywatnymi opiniami.
        3. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą szanować obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności dotyczące ochrony praw autorskich oraz dóbr osobistych.
        4. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający będą w miarę możliwości informowali Organizatora o tym, że ktoś rozpowszechnia negatywne informacje o Organizatorze.
        5. Uczestnik szkolenia oraz Zamawiający nie będą udostępniać treści udostępnionych im przez Organizatora, chyba że są one publicznie dostępne.
    12. Materiały szkoleniowe online
      1. Udostępnione Uczestnikom materiały szkoleniowe, przesłane drogą mailową są, chronione prawami autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów przysługują wyłącznie Organizatorowi. Uczestnik oraz Zamawiający przyjmują do wiadomości, że wszelkie naruszenia praw autorskich podlegają sankcjom przewidzianym w Kodeksie karnym i ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
      2. Za wyjątkiem, gdy stwierdzono inaczej, żaden z zamieszczonych materiałów ani jego część nie może być: kopiowana, modyfikowana, dystrybuowana, publikowana, utrwalana ani wykorzystywana w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących, bez uprzedniego pisemnego zezwolenia Organizatora.
      3. Uczestnik oraz Zamawiający zobowiązują się nie przekazywać osobom trzecim materiałów szkoleniowych otrzymanych od Organizatora, w szczególności filmu oraz materiałów tekstowych, ponadto zobowiązuje się zachować treści materiałów szkoleniowych wyłącznie dla siebie. Naruszenie powyższego obowiązku uprawnia Organizatora do żądania od Uczestnika zapłaty kary umownej w wysokości 100 tys. zł za każde stwierdzone naruszenie.
  7. Modelki
    • Modelka, która z powodu niezapoznania się z regulaminem, nie będzie mogła mieć wykonanego zabiegu makijażu permanentnego ponosi koszt równowartości zabiegu – 300 zł lub 700 zł.
    • Zwrot zadatku jest możliwy jedynie w terminie do dnia poprzedzającego 30 dzień przed planowanym terminem szkoleniem.
    • Modelka, która więcej niż dwa razy odwoła swoją wizytę nie będzie więcej zapisywana.
    • Decyzję odnośnie kształtu, koloru oraz metody wykonania konsultowane są z modelką, ale ostateczną decyzję podejmuje szkoleniowiec.
    • Modelka, która odwoła wizytę najpóźniej 2 godziny przed planowanym zabiegiem lub nie pojawi się w ogóle, nie będzie miała możliwości ponownego zapisu.
    • Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy zachowuje sobie prawo do odwołania ustalonej wcześniej wizyty bez podania przyczyny.
    • Spóźnienie się modelki więcej niż 30 minut może skutkować odwołaniem zabiegu.
    • Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy nie jest w stanie określić dokładnego czasu trwania zabiegu.
    • Dopigmentowanie należy umawiać po wykonanym zabiegu w możliwych dostępnych terminach z zachowaniem określonego czasu alokacji pigmentu w skórze.
    • Makijaż permanentny w charakterze modelki może wymagać więcej niż jednego do pigmentowania ze względu na nierównomierne przyjęcie się pigmentu spowodowane pracą osoby uczącej się- kursantki.
    • Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy potwierdza wcześniej umówione wizyty. Niepotwierdzona wizyta lub brak kontaktu maksymalnie 24 godziny przed planowanym zabiegiem skutkuje odwołaniem wizyty.
    • Efekt końcowy zabiegu można ocenić jedynie po dopigmentowaniu oraz całkowitym wygojeniu ( ok. 4 tygodnie od zabiegu).
    • Modelka powinna być świadoma tego na czym polega zabieg makijażu permanentnego.
    • Ośrodek szkoleniowy CookieLookie- Justyna Zadora i Basic PMU Academy zastrzega sobie prawo do zmian w wyżej przestawionym regulaminie w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
    • Mamy prawo odmówić wykonania zabiegu bez zwrotu zadatku jeśli okaże się, że modelka miała wcześniej wykonany makijaż permanentny, niezależnie od tego ile czasu minęło od pigmentacji oraz jaką metodą została ona wykonana.
    • Modelka chcąca przystąpić do zabiegu musi zapoznać się z przeciwwskazaniami dostępnymi na naszej stronie internetowej.
    • Koszty zabiegu:
      1. zabieg główny wykonywany przez kursantkę: 300 zł,
      2. zabieg główny wykonywany przez szkoleniowca: 700 zł
      3. dopigmentowanie wykonane przez szkoleniowca głównego -300 zł.
      4. dopigmentowanie wykonane przez zabiegowca - 200 zł.

Jeśli masz pytania, zadzwoń do Nas lub napisz e-mail